Obserwatorzy

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Jak to jest z tą wolnością słowa?

Miałam napisać wierszyk ale dzisiaj sobie daruję. Zadam parę pytań i może ktoś mi powie jak to jest


Czy ktoś ma prawo obrażać innych ludzi na różnych portalach? - Widać, że jest takie prawo
Czy ja nie mam prawa się bronić?
A skoro już piszę to bronię się  w postaci wierszyków !
Czy w Polsce nie istnieje coś takiego jak WOLNOŚĆ SŁOWA?
Czy satyrycy i różne inne  kabarety nie naśmiewają się z polityki?
Czy ja nie mam prawa pisać o tym co myślę i czuję?
Piszę po pracy, więc nie łamię przepisów a skoro po pracy, to w wolnym czasie prywatnym.
Czy ja nie mam prawa swojego wolnego czasu spędzać tak jak lubię?
Skoro lubię pisać, to czemu mam nie spędzać tego czasu właśnie w taki sposób ?
Czy ktoś ma prawo zwolnić pracownika z powodu pisania w wolnym czasie wierszyków?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz