Obserwatorzy

czwartek, 5 lutego 2015

Wiadomość do nieba

Piszę dzisiaj wiadomość do nieba,
Bo list do dziadka wysyłam
Tylko jakiegoś e-maila mi trzeba...
Za nim już wszędzie chodziłam

Może ktoś powie albo pomoże-
Gdzie takiej poczty mam szukać?
Ciebie prosiłam, lecz milczysz Boże
Do kogo więc w drzwi mam zapukać?

Modlitwa moja jak grochem o ścianę
Wciąż nie znam adresu Jego,
Wysyłam wiadomość, lecz jakie dane?
Nie podasz e-maila? Dlaczego?

Króciutki liścik, podziękowanie
Za to, że OJCA w nim miałam
Proszę o kartki tejże wysłanie!
Niech wie, że Go bardzo kochałam

Myślę, że kiedyś tam się spotkamy,
Bo  w liście i o to  prosiłam
O tym co było porozmawiamy,
Dlatego ten list mój wysyłam!

I jeszcze jedno chcę Tobie dodać
Wyślij mi swego anioła
Skoro Ty nie chcesz adresu podać
Dostarczyć  On może zdoła




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz