Obserwatorzy

środa, 7 stycznia 2015

Nasze dzieciństwo

Tęsknię za czasami kiedy
Beztrosko goniłam wiatr
Dzisiaj jestem już dorosła
Rozsypał się domek z kart

Razem z siostrą czas spędzałam
Na  osiedlu wieczorami
W starych domach opuszczonych
Ganiałyśmy się z duchami

Strasznie fajne czasy były
Kiedy żeśmy w karty grali
A na schodach po kryjomu
Miłość chłopcom wyznawali

Czasy gdy "Koło fortuny" leciało
Mama  paciorki odmawiała
Jak już ciemna noc nastała
Zawsze córki swe wołała

Każdy dzieciak miał kubeczek
a w kubeczku miał kakao
Tak spędzało się wieczory
Których wiecznie było mało

Za osiedlem piękna łąka
Co wakacje tam chodziłam
Z siostrą sobie plotkowałam
Osiedlowym życiem żyłam

Teraz czasy przyszły inne
Walczyć trzeba o swe szczęście
Tamtych lat już nikt nie zwróci
I nie będzie nigdy więcej





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz